Follow by Email

Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Zina's Inspired Weavings By Zina Papa!!!

Ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για μια πολύ γλυκιά κοπέλα την Zina Papa απο το Zina's Inspired Weavings, την οποία γνώρισα πριν λίγο καιρό μέσα απο μια ομάδα στο Φατσοβιβλίο(Facebook) όπως το λέει ο αδερφός μου & την προσοχή μου τράβηξαν κάτι σελίδες περιοδικού που έβαζε όλη την ώρα!!! Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή τις άνοιγα & προσπαθούσα μάταια φυσικά να τις διαβάσω(χαχαχα)!!! Ναι εντάξει μερικές φορές το καρβουνομυαλό μου πάει λίγο πιο αργά!!! Τελικά με λίγο βοήθεια απο τις υπόλοιπες κοπέλες & λίγο παραπάνω προσοχή κατάλαβα πως η ίδια δημιουργούσε αυτές τις σελίδες που εγώ κάθε φορά προσπαθούσα να διαβάσω & τσαντιζόμουν γιατί δεν έβλεπα(η αλήθεια είναι πως το είχα βάλει σκοπό & κατάφερα να διαβάσω μια, μισή!!!χαχαχα!!!) Τελικά έγινα μέλος στη σελίδα της & άρχισα να παρακολουθώ την δουλειά της εντατικά!!! Εντάξει. . . κοίταγα & ξανακοίταγα & χανόμουν για να ακριβολογώ & έτσι μπήκα στις πληροφορίες να διαβάσω τί κάνει & γιατί?
Όπως λοιπόν η ίδια γράφει:

"Η έμπνευσή μου; Οι όμορφες εικόνες. Και η μόδα; Η μεγάλη μου αγάπη. Όλα εδώ για να πουν μια ιστορία. Μια ξεχωριστή ιστορία με πρωταγωνιστή το δικό σου προϊόν ή υπηρεσία. Μη διαστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου για όποιες απορίες έχεις!"

& κάπως έτσι αποφάσισα να την ρωτήσω για την δουλειά της!!! 

Η ίδια με πληροφόρησε ότι φτιάχνει Μακέτες & Covers(για το FB) για διάφορες χρήσεις με σκοπό την προώθηση της εκάστοτε δουλείας του ατόμου που της την αναθέτει! Χάρηκα πάρα πολύ γιατί ότι έστηνα το blog μου & χρειαζόμουν μια πινελιά απο το θαυματουργό της χέρι!!! Δυστυχώς όμως επειδή τρέχω όλη τη μέρα & σπάνια έχω χρόνο να μιλήσω για άσχετα απο αυτά που ασχολούμαι εκείνη τη στιγμή, η χαρά μου έμεινε στη μέση γιατί δεν είχα χρόνο να της πώ την σκέψη μου. . . Επειδή όμως η αγαπημένη είναι χρυσό πλάσμα με έπιασε λίγες μέρες πριν & μου λέει:

"Στα πλαίσια διαφήμισης του δουλειά μου & επειδή είσαι κουκλάρα(& ψωνάρα απαντάω εγώ) θέλω να σου φτιάξω ένα Cover για το FB & για το blog σου!!!"

Εντάξει!!! Να πώ ότι κούναγα τα αφτάκια??? 
Να πω ότι καταχάρηκα όσο δεν πάει??? 
Τι να πρωτοπώ??? 
Φυσικά & απάντησα ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!! 
Εννοείται πως ναι!!! 
Το ρωτάς???

Κάπως έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε η παρακάτω μακέτα απο τα χεράκια της Zina Papa & το Zina's Inspired Weavings!!! Το αγαπώ!!! Σε χιλιοευχαριστώ κοπέλα μου!!! Έχεις θαυματουργά χέρια!!! 


It's time to tell you about a very sweet girl Zina Papa from Zina's Inspired Weavings  which met some time ago through a group on face book (Facebook) as it says my brother & my attention pulled something pages magazine who put all the time! The truth is that at the beginning of the opening and of course trying in vain to read (hahaha)! Yeah okay sometimes charcoal my mind go a little slower! Eventually with a little help from the other girls a little extra attention and realized that she created these pages every time I tried to read & peeve because I did not see (the truth is that I had to put & I managed to read one, half! ! hahaha!) Eventually I joined the page and start watching her work hard! All right. . . Look again and looked to get lost & precisian & so I went on to read about what it does and why;
So, as she writes:

"My inspiration? These beautiful images. Both fashion? My big love. Everything here to tell a story. A separate story starring your own product or service. Not hesitate to contact me for any questions you have!"

& Somehow so I decided to ask her for her work!

She informed me that makes Models & Covers (for FB) for various uses to promote the slavery question the person who entrusts her! I enjoyed that very much because they set my blog & I needed a touch of the miraculous hand! Unfortunately because I run all day and rarely have time to talk about regardless of what deal at the time, my joy was in the middle because I did not have time to tell her my thoughts. . . But since gold is his favorite creature caught me a few days ago & I says:

"As part of my job advertising & doll because you (& crank answering me) I want you to build a Cover for FB & for your blog!"

Okay! Be careful to say that their ears???
To say that I was not quite as much???
What to say first???
Natural & Answers YEEEEEEEEEEEEES!
It is understood that, yes!
You ask???

This is how we created the following model from the hands of the Zina Papa & Zina's Inspired Weavings !! I love it! In many thanks my girlfriend! Have miracle hands!


Σας αφήνω λοιπόν να απολαύσετε την δουλειά της & στο τέλος σας περιμένει μια έκπληξη!!! ♥


I leave you to enjoy the job and at the end a surprise waiting for you! 














Κ η έκπληξη που σας είπα!!! 
Η πολυαγαπημένη μου Zina Papa & 
προσφέρουν σε όλες τις blogger που είναι μέλη:

1) Στη σελίδα Zina's Inspired Weavings στο Facebook

Δωρεάν δημιουργία 1(ενός) Cover(σε μέγεθος εξωφύλλου του Facebook) σχετικό με το blog σας έως & 08/11/2011 με μοναδική προϋπόθεση να προβάλει ο ένας την δουλειά του άλλου!!! Η Zina ανεβάζει όλες τις έτοιμες μακέτες & στο Pinterest!!! Για περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε τη στο προφίλ Zina Papa, στη σελίδα Zina's Inspired Weavings & στο e-mail εδώ!!!


The surprise I was telling you about!! 
My beloved Zina Papa and 
offer to all the bloggers who are members: 
1) Zina's Inspired Weavings facebook page 

Free making of 1(one) Cover (size of facebook cover) related to your blog till 08/11/2012 with the only condition to promote each other's work! Zina uploads all the sets on Pinterest too! For more information, you will find her under the profile Zina Papa  on the page Zina's Inspired Weavings and on the e-mail here!!!

12 σχόλια:

  1. this is soooo interesting!!!her work looks amazing!I will be checking it out shortly!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. zina foreverrrrrrrrrrrrrr you make great jobs!!!!!!!!!!!!!!! just amazingggggggggggggggg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάνει πολύ καλή και όμορφη δουλειά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Claire μου!!! Θα χαρώ να δώ & το δικό σου Cover made by Zina!!!

      Διαγραφή
  4. Δηλαδη αφου ειμαι φαν και των δυο σας μπορει να μου κανει ενα εξωφυλλο με θελα το νεο μου blog? http://fairymakeuptales.blogspot.gr ριξε μια ματια αν θελεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kala einai apisteytaaaaa!!! zilevwwwwww!!! :) thelw k egwwwwww!!!!
    einai uperoxaaa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προλαβαίνεις να πάρεις & εσύ!!! Μίλα με την υπέροχη Ζίνα!!! Φιλιά!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Ανταπέδωσα το follow!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...